3 foton
3mönstrade papper
2 cardstock
2 band
6 brads
Akrylfärg
Svart penna
Sax eller skärmaskin (ej digital)
Lim i alla former
Inga verkyg typ QK eller buggen är tillåtna, vill du göra ett hjärta så använd saxen
Sponsrar med pris gör
www.weralena.se
Utmaning - Layout Teknik
56 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Utmaning - Layout TeknikGör en layout där du använder följande - varken mer eller mindre!
3 foton 3mönstrade papper 2 cardstock 2 band 6 brads Akrylfärg Svart penna Sax eller skärmaskin (ej digital) Lim i alla former Inga verkyg typ QK eller buggen är tillåtna, vill du göra ett hjärta så använd saxen Sponsrar med pris gör www.weralena.se
Får man använda mallar för att göra bokstäver??
- Kram Karolina -
http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/
puffar lite för denna fråga som jag undrar över ... ~*~Varmt välkommen in till min Blogg~*~
~*~DT för scraplyckan~*~ ~*~Min önskelista~*~ ~*~mina auktioner på Tradera~*~
Nope - om du inte har gjort dem själv då med hjälp av saxen
Vad är 3-Dliners? Konstnärsfärg får väl vara OK
Har gjort klart denna lo. Fick tänka till ordentligt innan jag fick till det. Det lät inte så svårt först, men när allt skulle på plats så tog det ett tag innan jag kände att jag blev nöjd med den. Men nu blev jag det.
Kan tillägga att här hemma växer dammråttorna för här finns det bara tid för kreativt skapande.
Det är färg i tub som ger en upphöjd effekt när man använder den till text eller dekorationer finns både med och utan glitter och jag har använt den till att färglägga chipboardsen med på mitt morsdagkort mm. Men det stod inget om vad det var för sorts färg på förpackningen tyvärr.
Hmmm, vet inte om jag övertolkade detta lite... Frågan var om man ex fick använda stämplar till akrylfärgen, och då tolkade jag det som att japp, det går -så det gjorde jag till min titel. Om det inte går så kan ni väl tala om det så får jag försöka ändra det. Det här var väääääldigt roligt!!! Så här blev min variant. ![]()
Första bidraget från mig klart!Har lagt upp mitt bidrag under utamningen layout i galleriet, jag fattar inte hur man gör för att det ska synas direkt här...
Himlans kul utmaning, hoppas jag fått till allt - vågade inte dekorera med någe extra eller chalka alls... Kanske fick man det... ?
Re: Första bidraget från mig klart!
Jag upptäckte att det gick utmärkt att "chalka" med akrylfärg också! LOL! Särskilt om man distressat lite med saxen först.
Re: Första bidraget från mig klart!
Men åååå... Det är såna saker som skiljer proffs från nybörjare!!
Nu är min lo färdig...det är bara hemskt mörkt här för att fotografera den, så ni får vänta tills imorgon! Jag avundas er med midnatts sol nu!!
De bästa bilderna får man i dagsljus ute! Så därför väntar jag!
Men nu har det varit dagsljus läääääänge! Var är din LO??? VILL SE!!!!
Jag är på jobbet!
Här är min. Kunde först inte för mitt liv fatta hur jag skulle få till det med exakt rätt mängd av allt som skulle vara med. Men ibland faller allt på plats och detta blev en av de LO som tagit minst tid att göra. Roligt var det också!
Blev ganska "typiskt-Malin-LO", ren och enkel i både mönster och utformning... Ett STORT tack till Nette som skickade mig de tre öljetterna som fattades för att göra LOn komplett! Malin
Jaha då var jag klar med denna.......åker på semester i morron, så det är lite tajt med tiden här.....
Men fick ihop nåt iaf!!! Nu ska vi se om jag kan få upp den i gelleriet oxå! Inspiratörs Akademi medlem /Frilansande Kreatör
Min blogg: http://hoppetossadesign.webblogg.se" onclick="window.open(this.href);return false; Gäst DT hos Inkido hösten -09
Jaha då var jag klar med denna.......åker på semester i morron, så det är lite tajt med tiden här.....
Men fick ihop nåt iaf!!! Nu ska vi se om jag kan få upp den i galleriet oxå! Inspiratörs Akademi medlem /Frilansande Kreatör
Min blogg: http://hoppetossadesign.webblogg.se" onclick="window.open(this.href);return false; Gäst DT hos Inkido hösten -09
Men fick ihop nåt iaf!!! Nu ska vi se om jag kan få upp den i galleriet oxå! [/img] Inspiratörs Akademi medlem /Frilansande Kreatör
56 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2