Gillar faktiskt att sitta i hallen, då det är "centrum" i lägenheten. Kan lyssna på tvn, konversera med familjen och kunna skapa samtidigt. Men ett scraprum, ja det är nog drömmen!
Var sitter du och skapar?
34 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Var sitter du och skapar?Även vi bor rätt trångt (3 barn och två vuxnaa + hund i en 3a), så för tillfället har jag mina scrapsaker i en sekretär i hallen. Fungerar faktiskt riktigt bra! 3 stora byrålådor under, + en massa småfack i själva sekretären. Rätt smidigt att bara stänga locket när det kommer folk
Gillar faktiskt att sitta i hallen, då det är "centrum" i lägenheten. Kan lyssna på tvn, konversera med familjen och kunna skapa samtidigt. Men ett scraprum, ja det är nog drömmen!
Re: Var sitter du och skapar?Jag höll tidigare på att måla i olja och höll även på med silversmide i flera år. Jag misstänker att den äkta hälften inte riktigt var så förtjust i terpentindoften som jag
. Jag har en bänk där jag kan stå och jobba och mängder med tavellister där alla stämplar står uppställda, en stor arbetsbänk där skärmaskiner mm finns, ett äldre rejält köksbord med bänkar runt om, en bokhylla gjord för papper (fått av svägerskan när hon gallrade ur sin fars kontor) och lite hurtsar för diverse saker (ja, vaddå, man samlar väll aldrig på sig saker?!? )
Re: Var sitter du och skapar?
det låter helt fantastiskt! när vi, någon gång, blir husägare så ska jag yrka på en gigantisk trädgår där man kan smälla upp ett sådant pyssel-hus!
Re: Var sitter du och skapar?jag sitter i ett rum där vi har ett långt bord som ja ha själv gjort men måste ju städa undan efter mig varje gång .. jag hade en liten hörna i ett av rummen men efter ja kastade mitt pysselbord för skivan såg ut som en banan så kunde ja varken stämpla eller något liknande
och nu när vi håller på att sälja huset så vill ja inte inreda en hörna där ja kan sitta och scrappa .. för de kanske inte passar in i lägenheten sen .. då vi båda trivs bäst i ängelholm mot klippan där vi bor nu.. men bilder finns i bloggen så som jag har de nu.. om ni vill kika.. http://ericasscrapblogg.blogspot.com <------- Min gamla blogg
http://surpricebox.com Vardag och scrapblogg) klicka på en av dom OBS: ALLA SOM FÖLJER DEN MÅSTE ÄNDRA
34 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2