Maj - Bind-it-all
25 inlägg
• Sida 1 av 1
Maj - Bind-it-allVåren är verkligen på väg nu när sköna maj äntligen är här. Det är dags för en ny temautmaning och i maj månad gäller det att plocka fram Bind-it-all maskinen och skapa något där du använder den.
Vinnaren, som röstas fram inom Teamet Svensk Scrapbooking, får ett härligt kit från Skaparlusten som är vår sponsor i maj. Regler: Ditt alster ska vara nygjort och unikt för denna tävling. Du får delta med ETT bidrag. Du får gärna visa upp ditt bidrag i din blogg under tävlingens gång, länka gärna till Svensk Scrapbooking. För att vara med om chansen att vinna priset måste ditt alster vara uppladdat i mappen för utmaningen i vårt galleri senast 31 maj kl 23.59. OBS!!! Endast EN bild på bidraget i galleriet, ladda gärna upp fler detaljbilder i ert personliga galleri eller i er blogg. Du får göra kort, LO och altra. Inspiration från Neliz: Och lite inspiration från ulrika_m: Lycka till och ha det så roligt!
Re: Maj - Bind-it-allOh, jag har flertalet projekt som ska bindas ihop med bia... men de blir liksom hela tiden liggande... Nu ska jag försöka göra ett alster och få det färdigt!!
Re: Maj - Bind-it-allJag är lite mållös nu: Just alldeles nyss gjorde jag klart ett minalbum som jag smällde ihop med BIA:an.
Jamen jag tar väll och fotar den då och lägger upp den i Galleriet i morgon. Om det inte rör på sig, stämpla på det!!
~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~ Välkommen att hälsa på i min blogg Söker DT uppdrag.
Re: Maj - Bind-it-allMåste man ha en BiA för att kunna delta i tävlingen? Eller kan man delta med exempelvis ett minialbum i BiA-stil?
http://kristinasrum.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Maj - Bind-it-allHär ser ni mitt lilla bidrag!! Kika in i bloggen för fler bilder, annars ligger det i galleriet också!!
![]() Välkomna in till: http://yolidesign.wordpress.com/ Kraaaaaaaaaaaam MIN BLOGG Yoli Design - Unik Design Skapad med Hjärtat.
Scrapptorget Kraaaaaaaaaaamar //YooRee - Yoli
Re: Maj - Bind-it-all
Tanken är att man ska använda en BIA-maskin, kanske har du någon pysselkompis som du kan låna av? (Du behöver naturligtvis inte ÄGA en BIA för att var med!
Re: Maj - Bind-it-allNu finns även mitt album uppladdat. Mer bilder finns och kommer att finnas i min blogg.
Om det inte rör på sig, stämpla på det!!
~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~ Välkommen att hälsa på i min blogg Söker DT uppdrag.
Re: Maj - Bind-it-allTrist att man inte kan delta då jag varken äger eller känner någon som har en BIA. Älskar era utmaningar, men denna månad var man tydligen inte välkommen att delta.
Det finns väldigt många andra utmaningar att ta del av på forumet.. Vi har alltid olika teman på våra utmaningar. Alla kan inte passa alla.. Jag hoppas att du kan hitta någon som passar dig bättre bland de andra vi har denna månaden.. ![]() Maritha~Dilorf
**Min Blogg** **Mitt ScrapGalleri** **Min väg till 100 alster** Designar för http://www.scrapidoo.se ![]()
Kanske finns det återkommande scrapträffar i din närhet? Eller en scrapbutik som har pysselkvällar? Där kan man kanske få låna en BIA... Eller så kanske du kan gå in till din närmaste scrapbutik och fråga lite snällt om du kan få låna BIA:n ståendes i butiken - lite som att prova på om du vill ha en? Vissa butiksinnehavare är snabba att hjälpa till! Annars finns det ju flera andra utmaningar att hoppa på denna månaden, precis som Dilorf sa. Och nästa månad kommer det ju nya, med nya teman. Lycka till!!
Re: Maj - Bind-it-allEtersom jag inte riktigt tog in det jag läste om denna utmaning, att det skulle vara nygjort och unikt för denna utmaning, så har jag tagit bort mitt julalbum ur tävlingen. Tack i alla fall för en rolig utmaning.
Om det inte rör på sig, stämpla på det!!
Re: Maj - Bind-it-allHär kommer mitt bidrag till tävlingen.
Portabla barnbarn heter det ![]() http://klisterolim.blogspot.com/2010/05/portabla-barnbarn.html Nybliven mamma till lilleman 2010 02 24
Mindre nybliven mamma till storasyster 2006 09 10 och stolt DT hos REPRINT!!!!
Re: Maj - Bind-it-allI de sista skälvande minuterna får jag äntligen upp mitt bidrag!!! Puh!! Dock dröjer detaljbilderna i bloggen några timmar... för nu ska jag sova!!
Re: Maj - Bind-it-allNu har jag äntligen hunnit blogga detaljbilder och förklarat hur jag tänkt och gjort! Kika gärna in och lämna en kommentar.
Re: Maj - Bind-it-allVem vann???
MIN BLOGG Yoli Design - Unik Design Skapad med Hjärtat.
Jättebra fråga! Scraplinda vann!!! Grattis tjejen!(Bloggat på Framsidan men klart att det ska stå i tråden också!)
JAAAAAAAAAG!!!!!! Jag som har en stämbandsinflammation, jag skrek högt när jag läste det på framsidan, fast det hördes ju inte mycket kan jag säga.... Såååååå glad, första gången jag vinner i en tävling där det har röstats fram en vinnare. Har vunnit nån gång innan, på lottning. Åååååååh, vad glad jag är!!!!!!!!! ![]()
Grattis!! Verkligen en jätte fin LO
Re: Maj - Bind-it-allGrattis Linda!! Jag var ju dessutom tvungen att kika in på din blogg, och leta upp ditt bidrag där, och jag blev lite rörd av det du skrev!
Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men det är ju super att du har scrapbookingen att uttrycka dig med i alla fall!! ![]()
Åååh, jag fick gå tillbaka och läsa vad jag skrivit som gjorde dig lite rörd.....
Ja, va bra att du fattade vad jag menade... kände mig lite luddig...
Re: Maj - Bind-it-allÅHHHHHHHHHHHHHH grattis!!
ja, detta har ju jag missat... Men så skojj!! Kraaaaaaaaam på rej!! ![]() MIN BLOGG Yoli Design - Unik Design Skapad med Hjärtat.
Re: Maj - Bind-it-allVerkligen ett stort grattis!
![]() Om det inte rör på sig, stämpla på det!!
Re: Maj - Bind-it-allIdag fick jag min vinst från Skaparlusten!!1
Har bloggat om den, kika in om ni vill!
25 inlägg
• Sida 1 av 1