Sundsvall!

Arkiverade trådar
Användarvisningsbild
maxell
Kontakt:

Re: Sundsvall!

Inläggav maxell » 16 aug 2010, 16:32

Jag får väl skriva här då. På förekommen anledning apropå förra frågan. :)

Å klaffbord? Har du spanat in alla loppisar i nejden? Det kan finnas där.

Användarvisningsbild
coffeeaddicted
koffeinspeedad nattuggla
Kontakt:

Inläggav coffeeaddicted » 16 aug 2010, 17:16

Går aldrig på loppisar ;)

Användarvisningsbild
maxell
Kontakt:

Inläggav maxell » 17 aug 2010, 11:52

Inte jag också. ;) Men... riktigt härliga gedigna klaffbord lär kunna hittas på såna. Annars såg jag ju ett klaffbord någonstans nyligen... undra var. På IKEA kanske?

Användarvisningsbild
coffeeaddicted
koffeinspeedad nattuggla
Kontakt:

Inläggav coffeeaddicted » 28 aug 2010, 13:46

Städade undan sommarsakerna ute och fick en ljus idé! Utemöblerna! :D

Ska jaga reda på ett bord till så får vi iaf plats med 4-5st här + mig då vid mitt bord ;)

Nån som är intresserad av en träff nu under hösten? (Bor mitt i Söråker ca 1½ mil norr om Timrå!)
Jag har barn som snart är 2 resp. 4år så ni får gärna ta med er barn hit. Det finns gott om leksaker och ett s t o r t rum intill mitt rum (dock med en trappa uppåt UTAN grind då mina går i trappen utan problem) med en STOR tv. Så barnen har gott om utrymme att leka på och kan få se på DisneyChannel om dom vill ;)
Om nån har en lastbilschaffis tll karl så är han nog välkommen han med å sambon får nått sällskap *fniss*

Användarvisningsbild
anki_panki
Kontakt:

Inläggav anki_panki » 22 okt 2010, 15:13

Jag håller oxå på ;)

Sundsvall

Användarvisningsbild
annelee_a

Inläggav annelee_a » 17 nov 2010, 06:14

Jag är från Härnösand.. men kommer gäääärna på scrapträff om det vankas någon sådan.. helst en jämn vecka då så jag slipper ta med mig alla sex barnen.. ;)

Hoppas det finns någon som vill "styra upp" nåt :)

Användarvisningsbild
coffeeaddicted
koffeinspeedad nattuggla
Kontakt:

Inläggav coffeeaddicted » 17 nov 2010, 09:43

annelee_a skrev:Jag är från Härnösand.. men kommer gäääärna på scrapträff om det vankas någon sådan.. helst en jämn vecka då så jag slipper ta med mig alla sex barnen.. ;)

Hoppas det finns någon som vill "styra upp" nåt :)

Om vi har träff här nån gång så kan du gärna få ta med dig ett barn eller 2 så får mina 2 små några att leka med så man slipper bli så störd i pysslandet ;)

Ska se om jag inte kan ordna ett bord eller 2 till, så kan man samlas ett gäng här kanske redan innan jul och pyssla lite :lol:

Användarvisningsbild
jsusannej

Inläggav jsusannej » 13 dec 2010, 13:09

Jag håller oxå till i Sundsvall och en pysselträff vore väldigt skoj!

Användarvisningsbild
anki_panki
Kontakt:

Inläggav anki_panki » 19 dec 2010, 16:53

Hej
Jag bor oxå i Sundsvall, Skönsmon.
Är sjukskriven sen länge, sitter hemma och pysslar

Mvh Anki

http://ankiskrypin.blogspot.com/

Användarvisningsbild
annelee_a

Inläggav annelee_a » 01 maj 2011, 22:53

Hej!

Jag bor inte i Sundsvall, men väl i Härnösand.. Brukar ni ha scrapträffar i Sundsvall? Det bästa träffarna är när det är en butik på besök.. har ni haft någon sådan i Sundsvall? Jag var på en för typ 2 år sedan här i Härnösand då Nettans scrapbooking var här.. det var sjukt kul och mycket pengar gick det, men det var värt det för jag hade sparat såå inför detta.. jag saknar en riktigt bra scrapbutik i Sundsvall också.. Panduro känns sådär kan jag säga.. Föredrar nämligen fysiska butiker före web-shopar.. Om jag inte hade så dåligt lokalsinne skulle jag ta en tripp till Stockholm...

Användarvisningsbild
annelee_a

Inläggav annelee_a » 03 maj 2011, 18:43

Puffar lite och hoppas att jag får veta om det är någon träff på G i Sundsvall.. eller om vi kan dra ihop ngt :) Helst inom gångavstånd från busstationen då jag inte har bil.. eller att jag kan bli guidad hur jag ska ta lokalbussen för att komma dit ni är.. Är det någon som är på att fixa en träff??

Användarvisningsbild
vix
Kontakt:

Inläggav vix » 06 maj 2011, 08:12

Här kan du se kommande träffar i Sundsvall http://midscrap.blogspot.com/ Välkommen :-)

Serafins
Kontakt:

Inläggav Serafins » 06 maj 2011, 18:14

vix skrev:Här kan du se kommande träffar i Sundsvall http://midscrap.blogspot.com/ Välkommen :-)

Oj så underbart med lite träffar här i Sundsvall, hade Studiefrämjandet själv i tankarna men när jag var aktiv i pysslandet var det inte mycket som hände runt Sundsvall. Hoppas det håller i sig och många kommer på besök!

Användarvisningsbild
annelee_a

Inläggav annelee_a » 09 maj 2011, 23:37

:great:

Serafins skrev:
vix skrev:Här kan du se kommande träffar i Sundsvall http://midscrap.blogspot.com/ Välkommen :-)

Oj så underbart med lite träffar här i Sundsvall, hade Studiefrämjandet själv i tankarna men när jag var aktiv i pysslandet var det inte mycket som hände runt Sundsvall. Hoppas det håller i sig och många kommer på besök!

Användarvisningsbild
coffeeaddicted
koffeinspeedad nattuggla
Kontakt:

Inläggav coffeeaddicted » 29 jun 2011, 14:16

Jag har numera möjighet att hyra gulvaillan här i Sundsbruk. Skulle det vara intressant med en träff till hösten? Isf kan jag nog dra ihop en om det finns tillräckligt med intresse. :D

Användarvisningsbild
Nettan
Scrappande Trollmor

Inläggav Nettan » 20 jul 2011, 10:48

Beroende på intresse så kan vi på Nettans komma med delar av vår butik till en träff i Sundsvall :great:

http://www.scrapbooking4you.se

Ha en fin sommar!
Kram Anette

Användarvisningsbild
coffeeaddicted
koffeinspeedad nattuggla
Kontakt:

Inläggav coffeeaddicted » 21 jul 2011, 08:37

Första träffen kommer nog bli av det mindre slaget så vi får se hur många som går in i lokalen.

Användarvisningsbild
Nettan
Scrappande Trollmor

Inläggav Nettan » 17 apr 2012, 08:36

På söndag den 22 april 2012, så kommer vi att ha med oss delar av butiken och vara i Härnösand.

Adress: Studieförbundet vuxenskolan Brunnsgatan 6
Öppettider: 11-16

Varmt välkomna dit.
Hälsningar Anette och Åke
Nettans Scrapbooing4you
http://www.scrapbooking4you.se

Användarvisningsbild
annelee_a

Inläggav annelee_a » 22 apr 2012, 21:26

Är fortfarande intresserad av att hitta fler scrap-kompisar! Det behöver inte nödvändigtvis vara en hel skara människor som träffas utan jag umgås gärna med bara några eller kanske nån som sitter ensam hemma i Härnösand/sundsvall (eller därikring) som vill ha besök? ;) Jag har fortfarande inget körkort men med rätt guidning med lokalbussar o dyl så kan jag komma ändå (om nån vill ha hem en babblande pysseltokig bohem vill säga ;)) Eller så gör vi ett nytt försök att dra ihop en träff. Jag kan (om jag inte jobbar) jämna helger, eller dagtid vilken dag som helst bara jag inte jobbar. Kram

Användarvisningsbild
Godispapper
* klipper & klistrar *
Kontakt:

Inläggav Godispapper » 24 nov 2014, 17:03

Hejhej! Puffar lite i den här tråden! Pluggar numera i Sundsvall och då vore det såklart kul se vad som händer häromkring i pysselväg :) Finns det några sällskap som träffas o pysslar t ex? Kanske det är mer aktivt i någon Facebook grupp?

Återgå till "Arkivet"