3D LO's, LO's med djup, lager på lager - förvaring?

Ordning och reda
Woogie

3D LO's, LO's med djup, lager på lager - förvaring?

Inläggav Woogie » 18 feb 2014, 14:56

Jag är väldigt imponerad och inspirerad av alla vackra LO's och är väldigt svag för de med många lager, detaljer osv. Men hur förvarar ni dem sedan? I ett album går ju inte. Jag har satt upp en på väggen då den är för "djup" för att kunna ha i ett album utan att förstöra den. Hur gör ni? Med två små barn och två katter kan jag inte bara ha dem liggande liksom... :o)

ANNAANNA
I Think and Wonder, Wonder and Think
Om: Jag är ANNA jag.
DT: *Gästar gärna*
Kontakt:

Re: 3D LO's, LO's med djup, lager på lager - förvaring?

Inläggav ANNAANNA » 18 feb 2014, 20:48

Jag gör ofta väldigt "tjocka" layouter å jo, de går visst att förvara i album, men det går inte in så många...

Användarvisningsbild
paivja
Kontakt:

Inläggav paivja » 19 feb 2014, 14:58

Jag har absolut inte smartaste förvaring men ska jag vara ärlig så tycker jag att jag skapar så pass mycket att ha allt i album blir för dyrt för mig och dessutom har jag inte plats. Istället har jag några album där jag ibland byter ut layouterna men de mesta har jag i lådor från Ikea i serien Kassett http://www.ikea.com/se/sv/catalog/produ ... #/90224270
Inte behändigt om man vill bläddra ofta bland sina layouter men funkar för mig :)

Woogie

Inläggav Woogie » 04 mar 2014, 08:13

Vad smart, de ska jag också köpa! Jag har redan mina papper i deras skolådor, monterade på väggen i klädkammaren, som numera är pysselförvaring/barnklädesförvaring: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/produ ... #/30110832

Återgå till "Förvaring och organisation"