Julkort på löpande band!

Här kan du dela med dig av det du skapar!
Användarvisningsbild
ScrapNica
Kontakt:

Julkort på löpande band!

Inläggav ScrapNica » 17 nov 2016, 21:53

Enkla julkort för produktion av ett större antal julkort. Himla bra när man har gamla pappersbitar från tidigare papper som aldrig tycks ta slut eller små bitar som man aldrig har samvete nog att slänga :biggrinsanta:

http://scrapnica.wordpress.com/2016/11/ ... roduktion/

http://scrapnica.wordpress.com/2016/11/ ... snart-iaf/

Användarvisningsbild
Cyllan
Om: Färgglad kortmakare
Kontakt:

Re: Julkort på löpande band!

Inläggav Cyllan » 19 nov 2016, 15:24

Fina julkort :hearts:

Användarvisningsbild
Magenta
Scrapgalen shopoholic
Kontakt:

Inläggav Magenta » 20 nov 2016, 02:12

Alltså jag köper alltid nya julpapper varje år det höjer kreativiteten tycker jag då när man får lite nya spännande mönsterpapper att jobba med ;-)
Sen gillar jag ju variarion också precis som med julinslagningspapper som jag slår paket med köper också nya såna varje år 8) :D

Sen tycker jag inte att julkort går så fort att göra men det är ju jag det..... :D

Användarvisningsbild
mamapuh

Inläggav mamapuh » 20 nov 2016, 19:19

Juliga och fina!

Användarvisningsbild
mamapuh

Inläggav mamapuh » 20 nov 2016, 19:21

Magenta skrev:Alltså jag köper alltid nya julpapper varje år det höjer kreativiteten tycker jag då när man får lite nya spännande mönsterpapper att jobba med ;-)
Sen gillar jag ju variarion också precis som med julinslagningspapper som jag slår paket med köper också nya såna varje år 8) :D

Sen tycker jag inte att julkort går så fort att göra men det är ju jag det..... :D

Jag håller med dig - löpande band är inte riktigt min grej, det tar lång tid att göra julkorten för mig med.

Användarvisningsbild
ScrapNica
Kontakt:

Inläggav ScrapNica » 25 nov 2016, 16:42

Jag skulle också gärna köpa nya julpapper varje år, men det är inte så ekonomiskt. Låter ju lite tråkigt... :lol: Men jag försöker tänka på hur mycket pengar jag lägger på min hobby :D Hade en period då mycket blev inhandlat - men mycket blev liggandes och oanvänt.

Ja de går ju inte supersnabbt att göra, men snabbare än mina andra kort jag brukar göra. Men man väljer ju själv vilken typ av kort man gör :) Gillar att göra julkort eftersom grön och röd är mina favoritfärger :)
Senast redigerad av 1 ScrapNica, redigerad totalt 25 gånger.

Användarvisningsbild
ScrapNica
Kontakt:

Inläggav ScrapNica » 25 nov 2016, 16:44

Tack så mycket @mamapuh och @Cyllan :D

Användarvisningsbild
Magenta
Scrapgalen shopoholic
Kontakt:

Inläggav Magenta » 26 nov 2016, 22:12

ScrapNica skrev:Jag skulle också gärna köpa nya julpapper varje år, men det är inte så ekonomiskt. Låter ju lite tråkigt... :lol: Men jag försöker tänka på hur mycket pengar jag lägger på min hobby :D Hade en period då mycket blev inhandlat - men mycket blev liggandes och oanvänt.

Ja de går ju inte supersnabbt att göra, men snabbare än mina andra kort jag brukar göra. Men man väljer ju själv vilken typ av kort man gör :) Gillar att göra julkort eftersom grön och röd är mina favoritfärger :)

Jag köper mest pappersblock 6x6 eller som nu A4 också bara 1 eller 2 för att jag bara inte kan motstå jag är en liten shopoholic..... :D 8)
Tycker det är inspirerande med nya papper ibland blir det ett kort bara utifrån ett visst papper så jag kommer att fortsätta köpa ;-)

Sen kan det iofs vara en stämpel också som gör en inspirerad eller en die eller ja..... :roll: :lol:

Återgå till "Nyskapat"