Besöksräknare till WP

Kameror, skrivare, teknik, utrustning, program, internet
Användarvisningsbild
Magenta
Scrapgalen shopoholic
Kontakt:

Besöksräknare till WP

Inläggav Magenta » 20 jun 2013, 04:16

Försöker installera min Feedjit-räknare på Wordpress men hittar inte var jag ska göra det nånstans..... :roll:
Har en värdelös sen förut som nollställt sig själv och jag vet inte hur jag fick in den heller..... finns ingenstans att installera plugins eller liknande..... :?

Så jag behöver hjälp!

Tack på förhand :great:

Användarvisningsbild
Magenta
Scrapgalen shopoholic
Kontakt:

Re: Besöksräknare till WP

Inläggav Magenta » 11 feb 2014, 03:03

Behöver fortfarande hjälp att installera en besöksräknare som fungerar nu står min på 16 fast jag har haft den i mer än 2 år :roll:
Försökte få in Feedjit i mitt förra inlägg men behöver hjälp med att hitta nån annan räknare då, för att få en som fungerar :wink:

Användarvisningsbild
Camillao73
Happy messy hands
Kontakt:

Inläggav Camillao73 » 11 feb 2014, 10:23

Då du har en wordpress.com adress är jag tveksam till att den räknaren fungerar till din blogg. Det står på Feddjit att du kan koppla den till wordpress.org, det är ju de som har wordpress-teman på domäner de själva kontrollerar.

I en wordpress.com blogg så finns det inställningar att göra. Nu har jag min blogg på engelska men där hittar jag det under Appearence, precis ovanför användare. Där väljer du widgets och sedan får du välja wordpress egen räknar och lägga den i sidebar eller footer.

Många sådan där appar eller funktioner brukar trassla på WPbloggar, för de har rätt mycket restriktioner för vad de tillåter. Sådant som blinkar och har sig fungerar sällan.

Om du haft den förut och den inte fungerar nu så kan det mycket väl bero på att de nu har ändrat någon inställning som begränsar den för dig.

Användarvisningsbild
Magenta
Scrapgalen shopoholic
Kontakt:

Inläggav Magenta » 12 feb 2014, 01:00

Ja jag hade väl över 1000 besökare ett tag och nu nere på 16 så det har ju liksom gått ner ........ :garv:

Ska testa och få in wordpress egen för den här fungerar ju inte alls ;-)

Återgå till "Fotografering och data"